پنجره دو جداره ،upvc پنجره دو جداره ،upvc

وبلاگ ها

بالينكو انتخابي هوشمند، پنجره دو جداره براي كنترل هدررفت انرژي

​پنجره‌ها از ديرباز جايگاه ويژه‌اي در معماري و صنعت ساختمان‌سازي دارند. از پنجره براي تأمين نور داخل ساختمان، تهويه هوا و همچنين زيبا كردن نماي ساختمان استفاده مي‌شود. همانطور كه مي‌دانيد پنجره‌هاي معمولي تأثير زيادي در اتلاف انرژي دارند. در تابستان باعث برون رفت سرما و در زمستان باعث برون رفت گرما مي‌شوند. اين اتفاق افزايش هزينه‌ها را به دنبال خواهد داشت. براي برطرف كردن اين مشكل پنجره‌ دوجداره توليد شده است. اين نوع پنجره (پنجره دوجداره بالينكو) در مقابل سرما و گرما به عنوان عايق عمل مي‌كند. پنجره دوجداره از دو شيشه تشكيل شده و فاصله داخلي بين دو شيشه از گاز آرگون پر شده است. اين گاز به عنوان عايق صوتي و حرارتي مانع از هدر رفتن انرژي مي‌شود. با خريد و نصب پنجره دوجداره و مقايسه هزينه قبض‌ها متوجه خواهيد شد كه اين نوع پنجره به ميزان بسيار زيادي از اتلاف انرژي و هزينه‌هاي اضافي جلوگيري مي‌كند. در ادامه به عوامل تأثيرگذار بر قيمت پنجره دوجداره و معروف‌ترين برندهاي توليدكننده اين پنجره از جمله هافمن، فربد، ويستابست، وينتك و بالينكو خواهيم پرداخت. 

پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره upvc نوعي پنجره است كه براي ساخت آن از پروفيل عايقي از جنس پلاستيك upvc استفاده شده است. اين پنجره طرفداران بي‌شماري دارد. متريال upvc در برابر آلودگي صوتي، سرما و گرما يك عايق بسيار قوي محسوب مي‌شود‌. يكي از مزاياي مهم اين نوع پنجره وزن كم آن است. از لحاظ اقتصادي نيز بسيار مقرون به صرفه مي‌باشد. طرح‌ها و رنگ‌هاي پنجره دوجداره يو پي وي سي بسيار متنوع هستند. زيبايي ظاهري، سازگاري با محيط زيست، دوام و طول عمر بالا، مقاوم در برابر آتش‌سوزي و اشتعال، مقاوم در برابر شرايط جوي و ضد آب بودن از ديگر مزاياي مهم  پنجره‌ دوجداره يو پي وي سي مي‌باشد.

پنجره دوجداره فرانسوي

پنجره دوجداره فرانسوي يا دولنگه بازشو يكي از پرطرفدارترين پنجره‌هاست كه بيشتر براي نصب در اتاق نشيمن و پذيرايي منازل كاربرد دارد. باز شدن دو لنگه اين نوع پنجره برخلاف جهت هم باعث مي‌شود كه منظره بيرون بدون هيچ مانعي در قاب پنجره ديده شود. در واقع بين اين دو لنگه هيچ جداكننده‌اي وجود ندارد. يكي از لنگه‌ها بدون دستگيره و لنگه ديگر داراي دستگيره مي‌باشد. زيباسازي نماي بيرون ساختمان، جابجايي راحت وسايل به دليل نبود ستون بين دو لنگه پنجره، امكان استفاده و باز كردن يكي از لنگه‌هاي پنجره، عايق‌بندي مناسب براي پيشگيري از ورود گرد و خاك به داخل و عايق صوتي از مهمترين مزاياي پنجره‌ دوجداره فرانسوي مي‌باشد.

پنجره دوجداره انگليسي

پنجره دوجداره انگليسي يكي از محبوب‌ترين مدل پنجره است كه به دليل تأثير بسيار زيادي كه در زيبا شدن نماي خارجي ساختمان دارد آن را به چشم ساختمان تشبيه كرده‌اند. اين پنجره به عنوان يك منبع باعث تأمين نور فضاي داخلي ساختمان مي‌شود. نصب راحت و سريع، امكان شستشو، عايق گرما، سرما و صدا، جلوگيري از ورود گردو غبار به محيط داخل، داشتن قابليت تعمير و تعويض پنجره، قيمت مناسب و مقرون به صرفه بودن و جلوگيري از اتلاف انرژي از مهمترين مزاياي پنجره دوجداره انگليسي مي‌باشد.

عوامل مؤثر بر قيمت پنجره دوجداره

جنس پروفيل به كار رفته، جنس يراق آلات به كار رفته مانند لولا، دستگيره، شيوه توليد، ميزان ابعاد ارتفاع و عرض پنجره، جنس و نوع شيشه‌ها، ميزان ضخامت شيشه‌ها و هزينه نصب مهمترين عواملي هستند كه در قيمت پنجره دوجداره مؤثر مي‌باشند.

معروف‌ترين برندهاي توليد كننده پنجره دوجداره

پنجره دوجداره هافمن
پنجره دوجداره هافمن با استفاده از پروفيل‌هاي UPVC توليد شده توسط شركت هافمن ساخته مي‌شود. اين شركت فعاليت خود را از سال 1386 آغاز كرد. محصولات هافمن كيفيت بسيار بالايي دارند و تمام استانداردهاي جهاني در توليد آن‌ها رعايت شده است. دوام و كيفيت بالا، داشتن گارانتي، قيمت بسيار مناسب، عايق قوي در برابر سرما، گرما و صدا، صرفه‌جويي در هزينه‌ها و قابليت شستشو از مهم‌ترين مزاياي پنجره دوجداره هافمن به شمار مي‌روند.

 پنجره دوجداره فربد
پنجره دوجداره فربد با استفاده از پروفيل‌هاي UPVC ساخته شده شركت فربد توليد مي‌شود. توليد پروفيل توسط كارخانجات شركت كار و تجارت فربد از سال 1386 در شهرك صنعتي اشتهارد و در زميني به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع شروع شد. توليدات با كيفيت به دليل بحث مشتري‌مداري باعث شده كه اين برند در ايران طرفداران زيادي را به خود اختصاص دهد. تمام تجهيزات و ماشين‌آلات اين شركت آلماني و اتريشي هستند. برند فربد در هنگام فروش محصولات خود به مشتري‌ها بيمه تضمين كيفيت كالا و گارانتي 10 ساله تحويل مي‌دهد.

پنجره دوجداره ويستابست
يكي ديگر از برندهاي معروفي ايراني كه در زمينه توليد پروفيل براي ساخت پنجره دوجداره فعاليت دارد، برند ويسابست مي‌باشد. درب دوجداره و پنجره دوجداره ويستابست طبق استانداردهاي جهاني توليد شده‌اند و داراي گواهينامه رال آلمان مي‌باشند. مقاومت بالا، نصب سريع و آسان، عايق گرما و سرما، عايق صوتي و طراحي و رنگ متنوع از ويژگي‌هاي اين نوع پنجره است.

پنجره دوجداره وينتك
پنجره دوجداره وينتك توسط پروفيل‌هاي يو پي وي سي توليد شده توسط شركت تركيه‌اي وينتك ساخته مي‌شود‌. اين شركت كار توليد پروفيل را از سال 1956 در آنتالياي تركيه آغاز كرد و هم اكنون در 54 كشور جهان از جمله ايران، آلمان، روسيه، اكراين، تونس، هند و‌... نمايندگي دارد.‌ واردات پروفيل upvc وينتك جهت توليد درب دوجداره و پنجره دوجداره وينتك از سال 1379 آغاز گرديد. با استفاده از اين پنجره مي‌توان آلودگي صوتي را تا 80 درصد كاهش داد و باعث صرفه‌جويي 95 درصدي انرژي شد.

پنجره دوجداره بالينكو
يكي از معروف‌ترين برندهاي ايراني توليدكننده پنجره دوجداره و درب دوجداره برند بالينكو مي‌باشد. اين گروه توليدي فعاليت خود را از سال 1387 با توليد و نصب  درب و پنجره دوجداره از جنس UPVC و با هدف جلوگيري از اتلاف انرژي آغاز كرد. درب‌ها و پنجره‌هاي پروژه‌هاي مسكن مهر، دانشگاه آزاد اسلامي لاهيجان، دانشگاه تفرش و دانشگاه شهيد عباسپور تهران توسط شركت بالينكو توليد شده است. اين شركت با برندهاي معروف هافمن، فربد، وينتك، ويستابست و... نيز همكاري دارد و با پروفيل‌هاي توليدي آن‌ها نيز پنجره دوجداره مي‌سازد.

تمام محصولات بالينكو با گارانتي و ضمانت‌نامه به فروش مي‌رسند‌. بالينكو براي كاهش هزينه‌هاي رفت و آمد و همچنين كاهش دغدغه‌هاي مشتريان خود در سايت اينترنتي خود فاكتور آنلاين پنجره دوجداره را ارائه داده است. براي محاسبه آنلاين قيمت پنجره دوجداره مد نظر خود كافيست تعداد، ارتفاع و عرض پنجره‌ها را در فاكتور آنلاين پنجره دوجداره وارد كنيد. براي مشاهده توليدات با كيفيت اين شركت مي‌توانيد به سايت upvce.com مراجعه كنيد و براي دريافت مشاوره تلفني درباره خريد درب دوجداره و پنجره دوجداره بالينكو با شماره تلفن‌هاي 02188256400 و 09122636400 تماس بگيريد. شما مي‌توانيد با خريد و نصب پنجره‌هاي دوجداره بالينكو در ساختمان خود، از برون رفت سرما و گرما و همچنين از هدر رفتن انرژي جلوگيري كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/2 ساعت: ۱۲ توسط:neginpor :